منتدى حوريات الأرض
أهلا وسهلا بكم
يشرفنا تسجيلكم لدينا
المنتدى خاص للبنات
الرجاء عدم تسجيل الأولاد !
منتدى حوريات الأرض
أهلا وسهلا بكم
يشرفنا تسجيلكم لدينا
المنتدى خاص للبنات
الرجاء عدم تسجيل الأولاد !
منتدى حوريات الأرض
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى حوريات الأرض

إسلامي ♥ ثقافي ♥ ترفيهي ♥ إجتماعي ♥ تعليمي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
يا ضيفتنا الكريمة سلام الله عليكِ ,, نعلم جميعاً ان المنتدى مكان لتبادل المنفعة ولكي نفيد ونستفيد .. من فضلك ساهمي بقدر المستطاع واجعلي دورك فعال في المنتدى على الأقل قومي بشكر العضوة التي إستفدتي من موضوعها .. فنحن نعمل جميعاً على نشر الفائدة وتبادل معلوماتنا وتجاربنا فشاركي في هذا العمل ولا تكتفي بالمشاهدة فقط .. زائرتنا الكريمة .. قبل التسجيل تذكري الآن أنت زائرة وبعدها إن راق لك منتدانا ستسجلي فيه لذلك أختري معرفا أي ( إسما عربياً مفهوماً ) يدل على ذوقك وشخصيتك التي من خلالها ستشاركي بها معنا .. لذلك منتدى حوريات الأرض لايقبل التسجيل إلا بحروف عربية وإسم لائق يدل على التفاؤل وأبتعدي عن اختيار الاسماء التي تحبط والاسماء الغير مفهومة أو الارقام أو تشكيل كلمات مبهمة
مرحبا يا حوريتنا نكت هههههه 060111020601hjn4r686 زائر نكت هههههه 060111020601hjn4r686 نحن سعداء جداً بتواجدكِ بيننا ويشرفنا مشاركاتكِ لنا بكل ما هومفيد
أهلا وسهلا حوريتنا نكت هههههه 060111020601hjn4r686 نوف العسل نكت هههههه 060111020601hjn4r686 نشكر لك إنضمامك الى أسرة منتدى حوريات الأرض ونتمنى لك المتعة والفائدة

نكت هههههه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
لحن الامل
مشرفة
مشرفة
لحن الامل

الجزائر
انثى
تاريخ الميلاد : 17/03/1996
مدينتك : خنشلة
دراستك : ثانية ثانوي
المزاج : رائع
كلمة تقولها: : لا اله الاالله محمد رسول الله
نكت هههههه Jb129110
نكت هههههه 0d324d4a6df505
نكت هههههه 12نكت هههههه 13314400583

نكت هههههه 0d324d4b66f207

نكت هههههه Empty
مُساهمةموضوع: نكت هههههه   نكت هههههه I_icon_newest_replyالثلاثاء يوليو 30, 2013 1:02 am

واحد اشترى غسالة فول أوتوماتيك مراته عزمت الجيران علشان يشوفوها ز تغيظهم حطت في الغسالة 20 كيلو غسيل والغسالة المسكينة بتاخد بس 7 كيلو وشغلتها والجيران باركولها وعزمتهم على كوباية شاي وبعد شوية الغسالة بدأت تنشف…… الغسيل ومن كتر الحمل عليها قعدت تتحرك ناحية البلكونة شفتها مرات صاحبنا قامت جريت عليها وقالت لها والله ماانت نشره الغسيل أنا اللي حنشره

مره واحد مستعبط اتجوز وحده مستعبطه… خلفو عيال مستهبله… استعبط الاب وعمل نفسه ميت..استهبلو العيالودفنوه.

واحدة مصرية ماشية في امريكا فواحد عاكسها فقالتلو: ((collect your self azarwise I will collect za street on you , your mother’s soul )) الترجمة بالعربي : لم نفسك بدل ما ألم الشارع عليك يا روح أمك

مدرس انجليزي بيقول لطالب لو عايز تقول لواحد تعالا هنا بالانجليزي حتقولو إيه ؟ قالو حقوله : كام هير ، قالو طب لو عايز تقولو يرجع تاني حتقولو إيه ؟؟ قالو : الف من الناحية التانية واقولو : كام هير .

مره جماعه مساطيل قاعدين فى خيمه ليها بابين بيحششوا وكانوا عايزين كبريت راحوا بعتوا واحد ( مسطول طبعا ) يجبلهم كبريت راح خارج من الباب ودخلهم من الباب التانى وسالهم: الاقى معاكم كبريت . قالولوا تعال اقعد احنا لسه باعتين واحد يجيب لما يجى ابقى خد منه
حمار وحشي و حمار عادي كانوا بيتسابقوا اول ما بدء السباق الحمار الوحشي جري والعادي متحركشي سالوه مجرتش ليه قالهم و الله ما انا متحرك من مكاني الا لما تجيبولي ترينج زيه

مره مدرس بيسأل الطالبه بتعملو ايه لما بتروحو…؟واحد قال انا بروح اتفرج على التليفزيون وانزل لاحمد بتاع الحشيش…والثانى قاله انا يروح العب كوره واروح لاحمد بتاع الحشيش… والثالث قاله انا بروح اصلى وافرأ قرأن واذاكر… فا المدرس فرح اوى وخده بالحضن وسأله انت اسمك ايه؟ قاله انا احمد بتاع الحشيش

احدة رايحة تشترى بغبغان الراجل قالها دا بغبغان جامد ترفعى رجليه اليمين يقولل اغنية لتامر حسني ترفعى رجليه الشمال يغنى لعمرو دياب قالتله ولو رفعت رجليه الاتنين هيعمل ايه رد الغبغان وقال هقع ياروح امك

مرة واحد سافر لأمريكا ولما رجع اصحابه سألوه :ايه ايه الي لفت نظرك هناك,فقال:انا شوفت العجب في امريكا تخيلو العيل الي عندو تلات سنين بيتكلم انجليزي

احد بيقول لصاحبه: شايف الست اللى واقفة هناك دى؟بتضرب كل يوم جوزها بالجزمةقال له: وعرفت ازاي؟رد: أصلها مراتي

واحد بلدياتنا واقف بيقلع هدومه فى ميدان التحرير .ولما الناس سألوه بتعمل ايهقالهم اصل الكمسرى قالى عشان اروح شبرا لازم اغير فى التحرير
ريم
المديرة العامة
المديرة العامة
ريم

الجزائر
انثى
اسمك الحقيقي : ريم
تاريخ الميلاد : 03/10/1999
مدينتك : ورقلة
دراستك : الرابعة متوسط
المزاج : رووووووووووووعة
كلمة تقولها: : منتدى كتير رائع
نكت هههههه Jb129110
نكت هههههه 0d324d4b64fa01

نكت هههههه 0d324d4b65f704

نكت هههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت هههههه   نكت هههههه I_icon_newest_replyالثلاثاء يوليو 30, 2013 4:16 am

هههه عنجد حلوين
اسيل
عضوة نشيطة
عضوة نشيطة
اسيل

مصر
انثى
اسمك الحقيقي : فاطمه
كيف تعرفتي علينا :
  • تلقيتي دعوة من المديرة

تاريخ الميلاد : 20/07/1997
مدينتك : المنصوره
دراستك : طالبه ثانويه
المزاج : الحمد لله
كلمة تقولها: : لا اله الا الله
نكت هههههه Jb129110نكت هههههه MQ737476

نكت هههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت هههههه   نكت هههههه I_icon_newest_replyالأحد أغسطس 04, 2013 11:57 am

واحدة مصرية ماشية في امريكا فواحد عاكسها فقالتلو: ((collect your self azarwise I will collect za street on you , your mother’s soul )) الترجمة بالعربي : لم نفسك بدل ما ألم الشارع عليك يا روح أمك

ههههههههههههه

كتير حلوين

مشكوره حبيبتى
ღعفافღ
مشرفة
مشرفة
ღعفافღ

الجزائر
انثى
اسمك الحقيقي : afaf
كيف تعرفتي علينا :
  • تلقيتي دعوة من المديرة

تاريخ الميلاد : 10/09/2000
مدينتك : الجزائر
دراستك : طالبة
المزاج : الحمد لله على كل حال
كلمة تقولها: : شكرا

نكت هههههه Jb129110

نكت هههههه 0d324d4a6df60c

نكت هههههه 0d324d4b65f00c

نكت هههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت هههههه   نكت هههههه I_icon_newest_replyالإثنين أغسطس 12, 2013 8:54 pm

نكت هههههه 13672394855

نكت هههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اخو محشحش الصغير محترم هههههه